اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: جلوی خرید و فروش مواد مخدر در شهرکرد را بگیرید

فارس من| دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر: زهرچشم ستاد از خرده‌فروشان/ خبرهای بهتری در راه است

دبیر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات انجام شده در هفته قبل تنها بخشی از اقدامات صلبی و قهری مجموعه دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد بود و این اقدامات با قوت ادامه خواهد داشت.

فارس من| دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر: زهرچشم ستاد از خرده‌فروشان/ خبرهای بهتری در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه جلوی خرید و فروش مواد مخدر در شهرکرد را بگیرید درسامانه فارس من خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

سید قدیر مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد تکیه و توجه بیشتر بر مبنای اقدامات فرهنگی و توسعه فضای اجتماعی منطقه بود، گفت: در همین راستا اقداماتی همچون استقرار روحانی در منطقه، تشکیل شورا یاری، حضور مستمر مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و رصد مشکلات و موانعی که باعث بروز این معضل شده است و ... انجام گرفت.

دبیر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنا داشتیم تا با انجام اقدامات فرهنگی، خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر که خود را از بدنه اجتماع جدا کرده و به پیکره جامعه و جوانان آسیب زدند از کارهای خود دست بردارند و زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشند اما اگر به این نتیجه برسیم که زمینه اصلاح فراهم نیست و فرد بر اعمال مجرمانه خود اصرار دارد اقدامات سلبی هم انجام می‌شود.

عملیات سلبی با فروشندگان مواد مخدر در شهرکرد با قوت ادامه دارد

وی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی در محل شکل گرفته و در عملیاتی که در هفته گذشته در منطقه آلوده شهرکرد انجام شد هیچ معضل اجتماعی از سوی مردم را شاهد نبودیم، به نوعی می‌توان گفت برخورد جدی با موادفروشان در این منطقه مطالبه همه شهرستان شهرکرد بود، ادامه داد: یکی از کارهای مهم درخصوص اجرای این عملیات ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف بود و دستگاه‌ قضایی هم با یک تصمیم قاطع و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم وارد عمل شد.

مرتضوی به همراهی و پشتیبانی مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی در عرصه مبارزه با خرده‌‌فروشان مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای عملیات برخورد با فروشندگان مواد در این منطقه بسیار هماهنگ و خوب انجام شد.

دبیر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عملیات انجام شده در هفته قبل تنها بخشی از اقدامات سلبی و قهری مجموعه دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد بود و این اقدامات با قوت ادامه خواهد داشت، مردم در آینده خبرهای بهتری در این خصوص خواهند شنید تا امنیت به منطقه بازگشته، بدنامی که قشر اندکی باعث آن شده‌اند رفع شده و مردم با آرامش به زندگی خود بپردازند.

عملیات صورت گرفته در منطقه آلوده شهرکرد ثمره همکاری بخش‌های مختلف است

وی عملیات صورت گرفته در منطقه آلوده شهرکرد را ثمره همکاری بخش‌های مختلف دخیل در امر مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری دانست و تاکید کرد: این عملیات گسترده نشان داد عزم برای مبارزه با خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر جزم است، با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ایم و پاسخگو مطالبات به‌حق مردم هستیم.

مرتضوی با بیان اینکه همیشه برای یک اقدام زمینه‌هایی وجود دارد و موانعی هستند که باید رفع شوند، تصریح کرد: در عملیات انجام شده در منطقه آلوده شهرکرد هیچ مشکلی پیش نیامد و مردم محل کاملا از این کار پشتیبانی کردند.

دبیر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری درخصوص برخورد با عوامل دستگیر شده عنوان کرد: قانون در این زمینه مشخص است، متاسفانه قضاوت‌های نادرستی مطرح می‌شود که بعضا از سر ناآگاهی از قانون است، نمی‌توان با کسی که موادی به همراه نداشته برخورد کرد.

بزرگترین ضربه به موادفروشان دستگیرشده ضبط منازل آن‌ها است

وی تاکید کرد: در حال حاضر بزرگترین ضربه به خرده‌فروشان و قاچاقچیان دستگیرشده ضبط منازل آن‌ها است به احتمال بسیار قوی مراحل مصادره این منازل به نفع دولت انجام می‌شود و مردم مطمئن باشند که دیگر این خانه‌ها محل فروش مواد نخواهند بود.

مرتضوی افزود: همه این‌ها مراحل قانونی است که شفاف و مشخص است، اگر مردم و خصوصا مردم منطقه طالب آن باشند که برخورد جدی‌تری با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر صورت گیرد باید مشارکت و همراهی بیشتری از جنبه‌های حمایتی، اطلاعاتی و پشتیبانی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در تاریخ پنجم دی‌ماه امسال در یک اقدام ضربتی در منطقه آلوده شهرکرد هفت منزل توزیع مواد افیونی در این منطقه پلمب و 21 خرده‌فروش دستگیر شدند.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول